داستان

داستان زندگی حودم

داستان

داستان زندگی حودم

قضاوت

کلمه قضاوت کلمه ترسناکیه شاید دورانی که کم سن و سال تر بودم راحت تر آدمارو قضاوت میکردم ولی الان اول سعی میکنم بهش فکر کنم و تا زمانی که با چشم خودم ندیدم باورش نکنم .

به نظر من بدترین گناه و بدترین عملکرد انسان ها قضاوت کردنه چه دنیای زیباتری خواهد شد وقتی که هم دیگرو قضاوت نکنیم

بیاید بهم قول بدیم از امروز کم تر اطرافیانمون و قضاوت کنیم.

دوستان خوبم منتظر نظراتتون درمورد نوشته هام هستمheart

  • اپگاه پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی